Доставка і оплата

Оплата

При оформленні замовлення необхідно вибрати спосіб оплати. Компанія Shevchenko manufactory пропонує такі методи оплати придбаного товару:

– Оплата на розрахунковий рахунок, яка може здійснюватися протягом 3-х робочих днів. Це потрібно враховувати, оскільки відправка замовлень відбувається після фактичного надходження грошових коштів.

Доставка

Інтернет-магазин Shevchenko manufactory здійснює доставку ювелірних виробів по всій Україні. Отримати замовлення можна в будь-якому відділенні транспортної компанії «Нова пошта», розташованому в безпосередній близькості від вашого будинку.

Також можна замовити адресну доставку і тоді товар буде привезений кур'єром у встановлений вами місце. Даний вид доставки оплачується відповідно до тарифів Нової Пошти.

Способи доставки:

  1. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби "Нова Пошта" доступна по всій території України.

 

  1. Доставка у відділення поштової служби "Нова Пошта" по всій території України.

 

Замовлення обробляються протягом 1-2 днів. Якщо замовлення буде оформлено до 17:00, його оброблять в той же день; після 17:00 - на наступний день.

Термін доставки замовлення сервісами служби "Нова Пошта" від 1 до 3 днів.

 

Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

 

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби "Нова Пошта" https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку "Нова Пошта".

 

Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:

  1. Зв'яжіться з контактним центром "Нової пошти" за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
  2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
  3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження "Нової пошти", що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
  1. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів "Нової пошти" за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.